Загальна психологічна підготовка має завдання формувати та удосконалювати загальні психологічні якості військовослужбовців згідно з вимогами виконання навчально-бойових завдань (умовами сучасної війни), надання знань про різновиди небезпек діяльності корабельних спеціалістів закономірностях реагування людини на них, здатність керувати стресовими станами та енергетикою організму.
в індивідуальній підготовці – максимально пристосувати організм до умов життєдіяльності на кораблі (замкнутий простір, звуки, вібрації, запахи, скупченість військовослужбовців, готовність швидко перейти від стану пасивної діяльності до активних дій), ознайомити та навчити військовослужбовців прийомам екстреної емоційно-вольової мобілізації, зняттю негативних психологічних та фізичних станів, здатність надання собі та співслужбовцям елементарної першої психологічної допомоги, практичним прийомам немедикаментозного знеболювання, можливістю виживання в екстремальних умовах.
в складі підрозділів – залагодження підрозділів, підвищення психологічної сумісності діяльності корабельних спеціалістів, спрямування цих факторів на підвищення додаткової мотивації індивідуальної діяльності та попередження психотравматизації військовослужбовців.
в складі корабля – завдання ритмів та інтенсивності функціювання психічної діяльності військовослужбовців характерних для виконання завдань навчально-бойової діяльності.
Загальна психологічна підготовка організується та проводиться постійно, в будь-яких умовах бойової діяльності, командирами всіх рівнів, особливо з молодим поповненням, корабельними спеціалістами після закінчення навчальних центрів або після тривалої відсутності військовослужбовця на кораблі.